woensdag 31 januari 2018

Toen ik vanochtend naar buiten keek was het ontzettend vies weer. Maar toch maar uit bed, aankleden en ontbijten. Griekse yoghurt met peer en chocoladesaus. Een 0 punten ontbijt want de lunch wordt duur in punten. 
Gelukkig was het iets na 9 uur droog dus hup op de scootmobiel en naar de cursus. Thuis had ik een -700 op de weegschaal dus dat moest goed komen. Helaas gaf de weegschaal op de cursus -200 aan. Vorige week was het precies andersom. Ik blijf het toch raar vinden. Volgende week maar eens op de weegschaal thuis voor ik weg ga, met alles aan dus en dan kijken wat het verschil is. Misschien ga ik ook wel zonder laarzen op de weegschaal. Mijn aangepaste laarzen wegen namelijk 1,5 kilo. De meeste schoenen zijn niet zo zwaar volgens mij. 
Helaas was het gaan regenen tijdens de cursus dus in de regen naar de fysio. Weer 3 kwartier mijn oefeningen gedaan. Jammer genoeg regende het nog steeds dus in de regen richting stad, lunchen met mijn vader! We hebben gegeten bij Captain Cook's en ik nam een salade met gerookte kip. 




Alleen de dressing tellen dus! Wel lastig inschatten hoeveel het is, dus ik heb maar wat gegokt. 2 geroosterde boterhammen met een beetje roomboter en 3 glazen wijn :-) Een lunch van 19 punten. Gelukkig heb ik vandaag weer nieuwe weekpunten gekregen.
Na de lunch nog even boodschappen gedaan tussen de buien door en toen naar huis. 
Thuis heb ik alleen een sinaasappel gegeten en thee gedronken.
Voor het avondeten had ik pastasaus in de vriezer voor 3 punten die ik at met courgetti, spaghetti van courgette. Wel deed ik er wat Parmezaanse kaas overheen die echt op moest.
's Avonds bij de thee nog een reepje van WW. Ze hebben nieuwe die ik ging proberen. Salted caramel popcorn. Ik weet nog even niet wat ik er van vind.
Uiteindelijk heb ik 5 punten extra gebruikt vandaag. Dat valt me alles mee.
Zo meteen mijn mindfulness oefening nog even doen en dan duik ik lekker mijn bedje in.
Met het spalkje waar ik prima mee slaap gelukkig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten