vrijdag 19 januari 2018

Bingo!

Vanochtend lekker uitgeslapen, er was helemaal niemand om mij wakker te maken, behalve de poezen. Toch als ik met een slaappil heb geslapen heb ik vaak het idee dat ik toch wat suffer ben 's ochtends. Maar goed, een nacht doorslapen is ook erg prettig. 
Ik ontbeet met yoghurt, muesli en banaan en een grote kop thee. Daarna wachten op mijn moeder die vandaag op visite kwam. 
Voor de lunch had ik een lekkere soep gemaakt die we samen op aten met een boterham erbij.http://www.ohmyfoodness.nl/recipe/bloemkoolsoep-met-rode-linzen-en-tomaat Deze ga ik zeker vaker maken! Ik vraag me af of ik zo'n soort soep ook in een soepmaker zou kunnen maken. Iemand daar ervaring mee?
Na de lunch kwam eindelijk mijn pakketje van de Body & Fit shop. Ik had daar al veel over gelezen dus heb nu ook wat besteld om te proberen:




Chipjes, ook 2 punten! Ik heb vanmiddag de meest linkse, hot sweet chili geproefd en die was erg lekker!




Saus van 0 punten, wie wordt daar nou niet blij van! Lekker voor over bananenpannenkoek of in de yoghurt wellicht. Zodra ik het heb geprobeerd laat ik het jullie weten :-)




Satésaus die minder punten zou zijn en net zo lekker als Wijcko. Dat wil ik natuurlijk wel eens proberen. Ook hier horen jullie nog meer van!
Vanmiddag ben ik voor het eerst naar de bingo in het buurthuis geweest. Ik ben al jaren verslingerd aan bingo op de Ipad en daar schaam ik mij niet voor. Vorig jaar was het ook al elke vrijdag in het wijkhuis, maar ik hou er niet van om dan in mijn eentje te gaan. Iets met vreemde mensen en zo. Dus vandaag nam ik mijn moeder mee :-) De vooroordelen werden bevestigd, 99% was vrouw en 70 plus. Maar het was wel leuk om te doen. Ik had zelfs 3 keer prijs en won 20 euro aan cadeaubonnen van het winkelcentrum hier in de buurt.
Nu nog moed verzamelen om een keer alleen te gaan. En 6 euro hebben, dat is wel inclusief consumptie en bitterbal!
Als avondeten aten we de snelle curry met kip en broccoli. Ook mijn moeder vond het lekker. Tenminste, dat zei ze.... 
Tegen 8 uur ging mijn moeder richting station om weer naar huis te gaan en ik plofte op de bank met een kop thee en een WW reep.
Het was een geslaagde dag, op meerder vlakken. 

2 opmerkingen: