woensdag 24 januari 2018

Wegen

Gisteren en eergisteren had ik geen tijd om een blog te schrijven. Ik heb Aileen geholpen met haar profielwerkstuk wat ze overmorgen in moet leveren. Het gaat over het schoonheidsideaal van de 20e eeuw. Best leuk om alle verschillende stijlen voorbij te zien komen. Maar daar ging dus veel tijd in zitten en ik ging zelfs laat naar bed daardoor.
Maar met het eten ging het allemaal goed. Alleen maandagavond een misser doordat ik ineens een zak fudge in de la zag liggen :-)
Maar gelukkig gaf de weegschaal toch min 200 aan en op de cursus zelfs min 600.
Vanochtend heb ik ontbeten met een bananenpannenkoek met chocoladesaus. Ik doe havermout door de pannenkoek maar toch had ik echt wel goed honger toen ik thuis kwam van de fysio. 
Ik heb geluncht met een boterham met pesto en eatlean kaas. Daarbij at ik wat van de Oosterse noedelsoep die ik gisteravond had gemaakt. Dat is wel een lekker vullend soepje. 


Het recept kwam van de WW kalender. Daar staan echt een hoop lekkere recepten op.
's Middags een zakje chips en voor avondeten een macaroni ovenschotel.
Bij de thee het laatste stukje van de cake die ik zondag heb gemaakt en ik heb nog 2 punten over die meegaan naar de weekpunten.
Een kort blogje vandaag, maar het is gewoon een prima dag geweest!


1 opmerking: