dinsdag 9 januari 2018

Geen inspiratie

De afgelopen 2 dagen ben ik prima doorgekomen. Geen bijzonderheden eigenlijk. Gisteren zat ik precies aan mijn dagpunten, dus niets van de weekpunten gebruikt. We aten als avondeten een lekkere pasta met kip en broccoli.
Vandaag heb ik wel wat extra punten gebruikt. Ik probeerde eerst een bananenpannenkoek  te bakken, maar ik krijg dat maar niet voor elkaar. Of het brand aan of het wordt een roerpannenkoek omdat ik hem niet kan omkeren. Toen werd het dus maar weer yoghurt... Met wat extra vlokken :-) Eigenlijk was elke maaltijd iets meer punten dan ik normaal zou gebruiken behalve het avondeten. Wel aten we pasta als avondeten en dan heb ik altijd het idee dat ik dat de volgende dag terug zie op de weegschaal. Wel een erg lekker recept!
En morgen is het weer wegen! Ik ben echt heel benieuwd hoeveel er af is nu ik deze week zo mijn best heb gedaan. Ik heb nog 19 weekpunten over.
Duimen jullie voor me dat het morgen droog is? De fysiotherapeut is verhuisd en nu zit het niet meer vlak bij de cursus. Het sloot zo ideaal op elkaar aan maar nu moet ik echt speciaal alleen voor de cursus een end rijden. En ik denk dat als het regent ik niet echt gemotiveerd ben om die kant op te gaan.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten