woensdag 17 januari 2018

Helaas pindakaas, er was niets af maar wel bij :-( Thuis was het 300 gram en op de cursus zelfs 500 gram. Of het nou komt door maandagavond of dat ik gewoon pech heb, ik heb geen idee. Ik had heel de week al het gevoel dat ik niet af viel. 
Maar vol goede moed gaan we vandaag gewoon weer verder! Ik ontbeet met yoghurt, muesli, frambozen en vlokken. Een goed ontbijtje voor de ochtend met cursus en fysio. Gelukkig heb ik geen last van de regen/hagel, alleen wat spetters. 
Ik lunch met 2 wortelwraps met zuivelspread, sla en kipfilet en 2 gekookte eieren. Daar red ik het mee tot een uur of half 5. Dan eet ik een zakje chips en het avondeten bestond uit bonen, spekjes, ui en augurken/zilverui.
's middags heb ik nog een wappeltaart gebakken waar ik zo bij de thee van ga genieten. 1 stukje is 2 punten en ik vind hem altijd lekker. Dit keer heb ik hem met skyr en griekse yoghurt gemaakt ipv optimel vanille yoghurt en magere melk. Ik ben benieuwd of ik dit dus ook lekker ga vinden of dat het te compact is. 


De taart is ook prima om mee te ontbijten vind ik altijd. Ik twijfel alleen of ik dat morgenochtend ook ga doen of dat ik de puntjes in de vriezer leg.

In een WW Facebookgroep las ik regelmatig over zoetstof met vanille voor in baksels en een soort cacao die alleen in BelgiĆ« te verkrijgen is. Gelukkig woon ik vlakbij de grens, dus vanmiddag even naar de Carrefour in Essen. 


Ook de light mayo van d&l met de paarse dop schijnt een echte aanrader te zijn dus die ook gelijk maar meegenomen. Ze hebben daar ook vleeswaren van WW, maar dat vind ik echt flauwekul. Er stond trouwens 1 punt op de verpakking van de kipfilet. Dus is het helemaal geen aanrader aangezien de gewone plakjes kipfilet 0 punten zijn.

Vandaag is het weer prima gegaan met de punten, ik heb er zelfs nog 2 over die meegaan naar mijn weekpunten. Altijd handig voor het weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten