woensdag 10 januari 2018

Regen regen regen toen ik vanmorgen opstond en ik wilde zo graag naar de cursus. Dan maar hopen dat het droog zou zijn rond 9 uur. 
Natuurlijk had ik thuis al op de weegschaal gestaan dus wist ik wat het resultaat was. Maar op de cursus kan het altijd afwijken. 
Maar gelukkig was er een lieve mede-cursist die mij appte dat ze mij wel op wilde halen zodat ik niet door de regen hoefde. Hartjes voor Tamara vandaag :-)
Dus samen naar de cursus! Het was erg druk vandaag. We zaten vandaag met 20 mensen! 
Gelukkig waren wij op tijd, dus hoefden we niet lang in de rij te staan. En gelukkig hier hetzelfde resultaat als thuis..... 2 kilo eraf! Dat geeft echt een goed gevoel nadat ik zo mijn best heb gedaan afgelopen week. Ik weet wel dat het de snelle kerstkilo's zijn die er dan ook wel redelijk snel vanaf zijn (en wat meer) maar toch is het fijn. Het motiveert ook om weer zo'n goede week te hebben. Al zal er volgende week zeker niet weer 2 kilo af zijn.
Na de cursus naar de fysio. Alles ging prima, al is de nieuwe locatie wel even wennen. 
Ik hou van dingen die hetzelfde blijven. Dan weet ik precies hoe ik moet lopen, waar ik mijn stok neer kan zetten en hoeveel energie iets mij kost. Dat moet ik nu weer even opnieuw uitvinden maar het komt goed!
Na de fysio even snel naar de stad. De Trekpleister heeft WW koekjes in de aanbieding dus dat is wel even de moeite waard om naar te gaan kijken. Ze hadden 2 soorten, wafels en repen. 



Dit zijn dingen die op de cursus niet verkocht worden. Ik heb eigenlijk geen idee waarom niet en waarom de dingen van de cursus niet in de winkel liggen. 
Daarna even naar de winkel, yoghurt halen. De Almhof Griekse yoghurt is in de aanbieding, dat is een meevaller. Ik heb al vaak gelezen dat die heel erg lekker is dus neem ik gelijk maar 4 bekers mee.
Daarna naar huis. Ik heb echt ontzettend honger inmiddels. Mijn ontbijt is allang verteerd. 
Ik maak 2 wortelwraps met zuivelspread light bieslook, kipfilet en sla. Ook kook ik 2 eieren. Daar red ik wel de hele middag op denk ik. 
Halverwege de middag bedacht ik me dat ik nog steeds kikkererwten uit de Airfryer wilde maken dus hup naar de keuken. Kikkererwten afspoelen, drogen en kruiden. Ik heb ze gekruid met gerookte paprikapoeder,hot. Dan 10 minuten in de Airfryer en ik zou een heerlijk snackje moeten hebben. Nah, niet dus. Ik vond het echt ontzettend droog. Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Voor het avondeten heb ik een garnalenpannetje gemaakt. Ik eet bijna nooit garnalen. Behalve dat het duur is lust ook niet iedereen garnalen maar vandaag at Declan wat uit de vriezer en Aileen en ik garnalen. Het was erg lekker en supersnel klaar.
Na het eten tijd voor een kop thee met een wafetje erbij. Ze zijn niet vies maar ik stond ook niet te juichen. Maar ter afwisseling is het prima. Morgenavond de reep proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten