dinsdag 29 januari 2019

De afgelopen 2 dagen verliepen best goed. Gisterochtend een ontbijt van yoghurt, banaan en spelt pops. 
's Ochtends een beetje tv gekeken en daarna naar de fysio. Voornamelijk weer beenoefeningen, iets anders lukt nog niet met mijn ribben.
Na de fysio boodschappen gedaan, geluncht en verder een beetje bank gehangen. Het eten was makkelijk, pastasaus uit de vriezer en alleen een beetje pasta koken en klaar.
Daarna naar de spelletjesavond waar het weer gezellig was. Ik kon nee zeggen tegen de verleidingen van koekjes en chocolade, maar toen er een bitterbal voorbij kwam kon ik toch echt geen nee zeggen. Maar volgens mij is 1 bitterbal 2 punten en die had ik nog precies.

Vanochtend had ik geen zin in yoghurt maar at ik 3 cracottes met hagelslag. 5 gram per cracotte. Het smaakte een beetje naar hagelslag idd.... Ik ontbeet rond kwart over 10, maar dit vulde niet echt. Dus toen ik terug was van boodschappen heb ik snel een groentesoepje gemaakt en 2 wortelwraps met zuivelspread, rucola en kipfilet gegeten. Daarna kreeg ik weer een hoestbui en konden de hoezen van de bank in de was omdat de soep daar op eindigde. Ik ben het hoesten zo zat! Vandaag heb ik ook weer nieuwe pillen bij de apotheek gehaald want het eerste doosje was alweer leeg. Wel bijzonder, ik wilde dezelfde pillen als de vorige keer, maar deze mevrouw wist niet welke ik bedoelde. Ze had alleen maar deze.... Heel vaag. Nu heb ik dus een verpakking met 30 pillen die je 1 keer per dag moet nemen en niet 20 pillen die je 3 keer per dag moet nemen. Nou ja, als het maar overgaat!
Vanaf vandaag woont Declan weer tijdelijk fulltime bij mij omdat zijn vader gaat verhuizen en het huis leeg moest. Dus werd en vanmiddag een berg spullen gebracht en hebben we de kast opnieuw ingericht en ook Aileen heeft grote schoonmaak gehouden.
Ondanks deze drukte had ik toch nog tijd om wasjes te draaien en eten te koken. 
We aten vanavond een ovenschotel met spruitjes en pasta.


Er zat ook een laagje kaas overheen. Het was voor herhaling vatbaar, al zou ik dan de spruiten en pasta wat minder lang koken. Dat was nu bijna snot. En aangezien ik nog steeds kan kauwen is dat niet nodig.
Na eten at ik een mineola en een klein beetje chips wat nog over was. Eigenlijk had ik daar de punten niet meer voor maar ik had daar echt zin in :-) Voor cheese onion chips kun je me 's nachts wakker maken. Nou ja, bij wijze van spreken dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten