dinsdag 8 januari 2019

Prut

Gisteren voelde ik me echt weer slecht. Zei ik zondagavond nog dat het wel wat beter leek te gaan, nog geen uur later moest ik weer overgeven van het hoesten.
En er is een fijne complicatie bijgekomen, een gekneusde rib door het hoesten. Mensen, dat doet echt ontzettend zeer. Zo ongeveer bij elke beweging voel ik dat.
Gisterochtend was ik niet vooruit te branden terwijl ik om 11 uur de WMO over de vloer kreeg. Dat resulteerde erin dat ik niet ontbeten had dus pas rond half 1 wat ging eten. 3 cracottes met een gekookt ei en wat yogonaise. Ik had niet eens echt honger. Waarschijnlijk ook door al dat gehoest en de liters water die ik drink.
Ik ben niet naar de fysio geweest en ook boodschappen zag ik niet zitten maar gelukkig nam Aileen het hoognodige mee.
Het avondeten was fajita met kip. Ik heb het een beetje aangepast door ze in de oven te doen met wat kaas. Altijd erg smakelijk.


De kip was wel erg pittig. Volgende keer wat minder chilipoeder erbij.
's Avonds bij de thee nog een stroopwafel en ik had nog 1 punt over toen ik naar bed ging.

Vanochtend was ik alweer om kwart voor 6 wakker en heb ik lekker op de bank zitten hoesten. Wel ontbeten dit keer. Yoghurt, banaan en speltpops. 
Ook vandaag weer niet veel gedaan. Ik verwachte een telefoontje in de ochtend en een pakketje in de middag. Dus werd het weer een dagje bankhangen, tv kijken en hoesten.
Als lunch had ik 2 wortelwraps met kipfilet en een opkikker erbij. Die is 0 punten, dus beter als cup-a-soup.
Ik heb inmiddels ook een halve zak anta flu op. Eigenlijk moet ik daar ook punten voor rekenen maar ik zie ze maar even als een soort medicijn. 
Het avondeten was lekker, al was het tartaartje een beetje te gaar.


Als toetje 2 kiwi's en nu zit ik met een kop thee op de bank. Ik twijfel of ik nog een stroopwafel zal eten. Mijn punten voor vandaag zijn op, maar ik heb nog 19 weekpunten. 
Maar ja, heb ik er echt trek in of is het gewoon meer dat ze mij roepen vanuit de la.......

Morgen mezelf er wel even echt toe zetten om boodschappen te doen. Hopelijk is het droog. De boodschappenlijst ligt in ieder geval al klaar. 
Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten