zondag 6 januari 2019

Spitskool

Ik weet niet wat het is geweest, de andere pillen of de sokken met vicks (de ui was ik vergeten) maar ik heb beter geslapen en het lijkt erop dat het vandaag iets minder erg was met de hoest. Maar het is zeker nog niet weg, dus blijf ik rustig doorgaan met de pillen, sokken met vicks en brandnetelthee.

Vandaag was een relaxte zondag. De kerstspullen zijn opgeruimd en een plank in de kast is na 2 maanden ook gefikst. Verder tussendoor tv gekeken. We hebben "Springvloed 2" afgekeken. Ik hou van Zweedse series en dit was weer een hele goede.
Qua eten ging het ook allemaal prima vandaag. Als ontbijt yoghurt, banaan en speltpops, als lunch een salade met ei en kipreepjes met een "dressing" van yofresh en mierikswortel.
Ook een cup-a-soup erbij, pittige tomaat. Deze smaakte wel beter dan de gewone tomaat. Maar er gaat toch niets boven zelfgemaakte soep. Ook niet qua punten trouwens. Cup-a-soup is 3 punten voor 175 ml en zelfgemaakte soep vaak 0 omdat er niets aan toegevoegd wordt. 
Het avondeten was spitskool met gnocchi, een recept uit de WW app wat ik nog niet eerder had gemaakt. En het smaakte best lekker. Ik vond alleen de hoeveelheid zongedroogde tomaat wat veel, Aileen vond de salie erbij niet zo lekker en Martijn de spitskool. Tja, maken we dit dan nog een keer? Vast wel, maar niet op korte termijn.


Na het eten kletskoppen bij de thee, ik heb toch nog genoeg punten :-)
De boodschappenlijst en weekplanning voor komende week liggen alweer klaar, dus morgen gaan we met goede moed verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten