zondag 20 januari 2019

Weekend

Weekend.... De 2 dagen met vele verleidingen. Als ontbijt had ik zaterdagochtend de pecan karameltaart die ik van Karima had gekregen. Hij was heerlijk! En machtig. Hier kon ik wel even op teren. 
's Ochtends zijn we naar een open dag geweest op het Vitalis college in Breda. Aileen wil graag bij de politie, maar als dat niet in 1 keer lukt met de sollicitatieprocedure gaat ze als overbrugging handhaving doen. Niet echt haar niveau, maar nog langer heel veel bij AH werken is ook niet echt bevredigend. 
Na de informatiebijeenkomst snel terug naar wereldstad Roosendaal en hebben Martijn en ik lekker geluncht bij Milano in de passage. Martijn had frietjes met stoofvlees en ik een carpaccio salade.


Daarna hebben we nog even wol gekocht voor een babydekentje en kattengrind voor onze 3 lieve poezenkindertjes.
Het avondeten had ik 's ochtends al grotendeels klaar gemaakt. Pittige oosterse pulled pork uit de slowcooker. Ik hoefde er alleen nog maar rijst en pittige sperziebonen met kokos bij te maken.


Het was weer erg lekker. En netjes binnen de punten. Die waren natuurlijk al op met de taart.... En toen de lunch nog. Daar dronk ik trouwens ook een wijntje bij....
's Avonds at ik nog even een zakje Japanse zoutjes, ja, het ging weer lekker!

Maar vandaag is een nieuwe dag dus nieuwe kansen. We starten met een ontbijtje bij de Ikea. Broodje, croissantje, zweedse pancake, ei, jam, bacon, ja, mijn buikje was goed gevuld. Daarna kochten we plantjes. Plastic plantjes en onbreekbare potjes.  De poezen vonden het erg leuk om de aarde uit de pot te scheppen en de pot met plant en al uit de vensterbank duwen was ook leuk om te doen. Dat moest dus anders opgelost worden.


Voordeel is ook dat ze hier niet aan gaan eten. Als het goed is.......
Na het afrekenen nog even in de foodcorner gekeken maar niets gekocht! Alleen een broodje hotdog ;-)
Eenmaal thuis lekker gerelaxt en 's middags nog samen een spelletje Quixx gedaan waar we wat pinda's bij aten. En ik hou niet eens van pinda's.
Ik had weer een lekker recept voor 's avonds uitgekozen maar ineens stond het idee van weer van alles moeten snijden me erg tegen en het weekend was toch al verpest. Dus snelde Martijn naar de AH en haalde 2 pizza's. Bij de thee at ik nog een paar stroopwafels. 
Ja mensen, gelukkig is het weekend afgelopen en gaan we morgen weer in het gareel. 
4 dagen om de schade nog enigszins te beperken. Hopelijk komt er deze week niemand met taart, koeken, bonbons of chips! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten