zondag 27 januari 2019

Vrijdagochtend werd ik blij verrast door de weegschaal: 800 gram eraf! Dat had ik echt niet verwacht na deze toch niet zo heel beste week.
Ik ontbeet met 2 boterhammen met jam en deed wat wasjes. Als lunch at ik 2 boterhammen met ei en yogonaise. Eigenlijk had ik juist moeten ontbijten en lunchen met zo weinig mogelijk punten, want 's middags/'s avonds had ik een vrijwilligersfeestje.
We begonnen met een workshop schilderen. En ik ben echt niet creatief. Uiteindelijk heb ik wel wat op het doek gesmeerd maar ik werd er niet gelukkig van. 
Na de workshop was het tijd voor eten en drinken. Friet met sate en sla, een prima bodem ;-) 
Na het eten lekker gekletst met allerlei mensen en uiteindelijk bleef ik zo lang plakken dat ik pas om kwart voor 1 thuis was. Met heel veel wijntjes achter mijn kiezen.... Daar gingen de weekpunten alweer :-) Ik heb wel heel goed geslapen.

Zaterdagochtend gelukkig geen kater en besloten we te brunchen bij Suwbay, altijd lekker. En de punten waren toch al op.


Daarna heb ik een nieuwe wandelstok gekocht en even wat voorraad ingekocht bij de Action.
's Middags zouden er vriendjes van Declan komen, maar uiteindelijk was dat er maar 1. Met eten had ik wel op meer gerekend. Ik had een grote pan macaroni gemaakt. Hier telde ik ook geen punten. 's Avonds heb ik niks meer genomen. Ik zat flink vol en ik was ook moe. Zo'n avondje hakt er best in en dat merk je dan de volgende dag.

Vanochtend begon de dag met yoghurt, banaan en spelt pops, maar verder ging het helemaal nergens over. Chips, snoep, mini-snacks, alles kwam voorbij.
Het avondeten was chili con carne uit de oven. Volgens de app zou het 10 punten zijn, maar ik had het wat aangepast met dingen die er nog lagen en zo waren het er beduidend meer.
Ik voel me nu ook vies vol zitten :-( 
Morgen gaan we de draad gewoon weer oppakken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten