donderdag 3 januari 2019

Slechte dag

Qua gezondheid en dus ook met lijnen. Gisteravond had ik last van gal, dacht ik. Maar het trok maar niet weg en vanochtend was het er nog. Ik vermoed nu dat het een combinatie van spierpijn (door het hoesten) en last van mijn maag door de codeïne is. Ik heb vandaag dus op de bank doorgebracht met een dekentje en thee en water. Ik was ook steeds misselijk, dus trek had ik ook niet. Uiteindelijk tussen de middag wat groentesoep en een banaantje gegeten, maar echt blij werd ik er niet van. Ik had wel heel enthousiast ook nog een sinaasappel en een appel neergelegd, maar daar had ik echt geen zin in.
Ik was wel begonnen met spruitjes schoonmaken voor het avondeten, maar uiteindelijk heeft Aileen een pizza besteld. Ik heb daar een paar puntjes van meegegeten, maar het smaakte me niet echt. Ik heb vanmiddag wel op de bank geslapen en daarna voelde ik me wel iets beter. Niet qua hoesten, want dat wordt niet minder.
Ik heb als toetje wel nog een sinaasappel gegeten en dat smaakte goed. Helaas kreeg ik niet veel later weer een flinke hoestbui tot aan overgeven toe en belande een gedeelte op de vloer en in de wasbak. Ik kan niet overgeven in de wc omdat ik niet op mijn knieën kan zitten. Op dat soort momenten is het echt waardeloos als je alleen bent. Want Aileen was alweer vertrokken naar vriendinnen.
Nu lekker met een dekentje op de bank Redbad kijken en hopen dat het morgen wat beter gaat. Ik heb wel wat minder codeïne genomen in de hoop dat mijn maag rustig blijft. 

Hoe het met de punten zit vandaag? Ik gok 24 voor de stukjes pizza. Maar eerlijk gezegd kan het me niet zoveel schelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten