dinsdag 6 februari 2018

Zo slecht als ik mij gisteren voelde, zo goed voelde ik me vandaag. Ik heb ook prima geslapen, zonder pijn. Ik heb dus nog niet kunnen testen of 's nachts pillen nemen werkt. Het blijft toch een rare ziekte met elke dag je anders voelen.
Vanochtend zou ik eigenlijk mijn laatste taalles hebben, met een afsluitend gesprek met de coördinator, maar mijn taalmaatje zei op het laatste moment af. Dus moeten we een nieuwe afspraak maken voor na de vakantie. Ik ben wel blij als ik hier straks vanaf ben.
Dus ineens een vrije ochtend. Alle wassen weggewerkt, de keuken eens goed opgeruimd en een kastje schoongemaakt. 
Voor de lunch had ik groentesoep en crackers met zelfgemaakte hummus en kipfilet.
's Middags was de hulp er dus mijn huis is ook weer lekker schoon.
Voor het avondeten heb ik Senegalese pindasoep gemaakt. Een recept wat ik van de week tegen kwam en wat me erg lekker leek. Wel flink aan de punten, dus de lunch en ontbijt waren heel weinig punten.
De soep was erg lekker!



Het recept kunnen jullie hier vinden: http://boonappetit.nl/index.php/boon-blogt/post/138-heerlijke-inspirerende-vegan-smaaksouvenirs

Morgen weer wegen! Ondanks dat ik me deze week weer goed aan de punten heb gehouden heb ik geen hoge verwachtingen morgen. Dat viel vorige week ook zo ontzettend tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten