woensdag 21 februari 2018

Korte up-date

Zoals verwacht stond er vanochtend een plus op de weegschaal. 700 gram erbij. Ook wel logisch met 2 keer buiten de deur eten, en een zondag die niet lekker liep qua eten. Maandag en dinsdag waren ook lastig dus ik was niet verrast.
Vanochtend ben ik niet naar cursus geweest. Mijn hulp belde gisteren dat ze ziek was. Degene die haar kon vervangen kon alleen vanochtend dus de fysio ook afgezegd.
Vandaag is het redelijk goed gegaan met het eten, tot ik net een stuk noga at. Daar gingen de eerste weekpunten.....
De komende dagen gaan jullie niet veel van mij horen denk ik. Morgen ben ik jarig (taart) en dat vier ik zaterdag. Zondag zal het een dag worden van restjes op eten dus nu is het de kunst om de andere dagen zo netjes mogelijk binnen de punten te blijven. Volgende week zal het zeker geen min worden, maar ik hoop wel een beetje dat het stabiel blijft deze week.
Uiteraard ligt dat aan mijn eigen discipline, ik weet het. Maar met mijn verjaardag ga ik echt geen wappeltaart serveren! En een wijntje mag dan ook wel ;-)
Nu ga ik lekker verder haken. Jullie horen me wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten