dinsdag 13 februari 2018

Carnaval, kater en weer oppakken

Zaterdagmiddag zijn we naar de carnavalsoptocht geweest. Echt leuk vind ik die meestal niet, maar nu liep Declan mee dus er was geen excuus! Ook het weer niet, het was schitterend! Ik heb de hele optocht kunnen volgen midden in het zonnetje onder het genot van Schrobbelèr :-)




Dit is de wagen die Declan en schoolgenootjes hebben gebouwd. Een Tullepetoan en een krab. Een Tullepetoan hoort bij Roosendaal en een krab bij Bergen op Zoom. Dat is altijd haat en nijd (geen idee waarom) en dat wordt met carnaval altijd weer extra zichtbaar. En zien jullie die mooie blauwe lucht? Na de optocht zijn we nog even naar de Markt gegaan waar ik nog wat bekenden tegen kwam. 
En ineens waren we thuis..... Ik heb echt geen idee hoe, waarom en wanneer. Kwestie van teveel Schrobbelèr. Dat heb ik de volgende dag wel gemerkt. Ik zal jullie de details besparen, maar uiteindelijk heb ik fruit op en gebakken ei. Later nog een opkikker, wat bitterballen en een pizza. Alle punten meer dan op, maar ik heb het wel super gehad!

Maandag wilde ik de draad weer oppakken maar dat was nog vrij lastig. Ontbijt ging prima, een bananenpannenkoek met pancake syrup, maar tussen de middag 2 tosti's met ham, eatlean cheese en bbq saus. 
Aileen kookte gisteravond en maakte frietjes, gebakken in olie en stukjes kip in pindakaas en kokos. Heel erg lekker, maar veel te veel punten. Toen gaf ik het echt op. Ik mocht nog een stukje proeven van de Tobleronetaart die ze voor haar vriendje had gebakken en daarna gingen we samen naar de bioscoop. Gelukkig waren de pringles die ze had meegenomen niet mijn smaak, beetje te hot & spicy, dus daar heb ik er niet veel van op. Wel een kleine popcorn en een handje m&m's. Totaal mislukte dag dus!
Vandaag start ik met skyr, banaan en pure chocoladevlokken en lunch met een bord sla met zelfgemaakte eiersalade en 3 crackers. 
Tussendoor eet ik een zakje chips. Ik heb nu nog 14 punten over voor het avondeten maar ik weet nog niet precies wat ik ga maken. Ik heb kipfilet eruit gehaald dus in ieder geval iets met kip.
Morgen op de weegschaal zal er ongetwijfeld een plus staan, maar het was het me allemaal waard!
Morgen een nieuwe week met nieuwe punten en mogelijkheden. 
(Morgenavond wel uit eten trouwens ;-) ) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten