vrijdag 16 februari 2018

Vandaag een rustige dag met een prima gebruik van punten.
Eerst vanochtend begonnen met een mindfulness oefening. Dat is er aardig bij ingeschoten de afgelopen 2 weken. Daarna ontbeten met yoghurt, banaan en schuddebuikjes. Ondertussen een boodschappenlijst gemaakt voor mijn verjaardag die ik volgende week zaterdag vier. 
Voor de lunch heb ik vandaag een lauwwarme salade gemaakt. Ik heb eigenlijk gewoon van alles door elkaar gedaan en het smaakte prima. Al kwam het 1 meer tot zijn recht dan het andere. Ik had paprika, rode ui, garnalen, mais, asperges, mango en kappertjes gedaan en een dressing van yogonaise en mierikswortel. Deze hele maaltijd kostte me slecht 1 punt. Alleen had ik niet echt een verzadigd gevoel toen ik klaar was dus de volgende keer misschien iets van pasta erbij. Maar een beetje experimenteren hiermee.
Daarna boodschappen gedaan, eerst naar de Jumbo en daar bij de loempiakraam 2 loempia's gegeten...... 
Daarna naar de AH voor wijn en bier die deze week in de bonus zijn, dus dat komt mooi uit. Gelijk 6 flessen wit ingeslagen, voor als het straks ineens balkon weer wordt en ik een wijntje wil drinken ;-)
Ook nog even kipfilet gehaald bij de mediterraanse winkel. De kipfilet is goedkoper en minder opgespoten met water. Dat denk ik tenminste, want er zit minder vocht in de pan als ik het bak.
Het avondeten was een pitabroodje met kip en paprika en een sausje van yoghurt, knoflook en dille en wat komkommer en tomaat erbij. Daar zat ik wel goed vol van moet ik zeggen.
Bij de thee vanavond een plakje van de fruitcake die ik laatst gebakken heb en er gaan 4 punten mee naar morgen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten