maandag 26 februari 2018

Daar ben ik weer!

Afgelopen dagen waren zeer slecht qua eten. Maar ik heb wel een fijne verjaardag gehad :-)
Vandaag weer met goede moed het opgepakt en hopen dat de schade meevalt woensdag.
Ik had een 0 punten ontbijt dus dat begon goed. Yoghurt met appel en kaneel en een grote kop thee.
Daarna heb ik weer een weekmenu en een boodschappenlijst gemaakt.
Als lunch at ik even snel 3 crackers met zuivelspread en kipfilet want ik moest naar de fysio.
Jeetje wat was het koud buiten! Gelukkig zit de fysio tegenwoordig niet meer zo ver weg en ben ik niet ijskoud als ik aan kom. Na de fysio via de Lidl weer naar huis. De rest van de boodschappen komt morgen wel. 
De crackers waren niet echt voldoende dus maakte ik nog een boterham met eatlean kaas, even onder de grill en wat chilisaus erbij. Lekker!
Later nam ik nog een zakje chips en Declan ook. Hij vond de chipjes alleen niet lekker dus at ik het op. 
Daarna aten we allebei een mineola.
Als avondeten at ik Mexicaanse bonensoep, uit de vriezer. Slechts 4 punten, dus dat is mooi.
's Avonds bij de thee nog een WW wafeltje en de dag zit er weer op. Ik heb 4 punten over vandaag. Niet dat ik er morgen iets mee ga doen, maar het is mooi meegenomen.
Nu de rest van de week goed volhouden en ik ben vast weer snel op het gewicht van 2 weken geleden.
Het blijft toch teleurstellend hoe snel je de kilo's eraan eet en hoe lang het dan weer duurt voor ze eraf zijn. Maar ja......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten