maandag 5 februari 2018

Moe

Vannacht heb ik slecht geslapen. Ik heb de laatste tijd veel pijn 's nachts en dat zorgt ervoor dat ik slecht slaap. Vandaag was echt een dag dat ik het goed kon merken. Alles is dan eigenlijk teveel inspanning. Maar ja, er zijn dingen die gewoon moeten dus gaan we gewoon door. 
Eerst vanochtend naar de ergotherapeut geweest voor de spalk. Ze gaat nu bij de revalidatiearts een verwijzing vragen voor een definitieve, gemaakt door een orthopedisch instrumentenmaker. Dan wordt het ook van een ander materiaal gemaakt als deze. Dat zou wat comfortabeler moeten zijn. Daarna gelijk door naar de Lidl voor de wekelijkse boodschappen. Door naar huis en de boodschappen opruimen, de vaatwasser uitruimen en inruimen. Even zitten en toen had ik alweer trek. Ik had toch ontbeten met een bananenpannenkoek met havermout maar die had niet genoeg gevuld. Ik maakte een groentesoepje en at er crackers bij met kipfilet.
Daarna via de apotheek naar de fysio. Daar mijn pijnklachten besproken en besloten dat ik 's nachts als ik wakker word een paracetamol en een spierverslapper neem. Hopelijk is dat de oplossing en anders toch maar weer terug naar de revalidatiearts. Want slecht slapen is funest voor mijn functioneren. 
Na de fysio door naar de Jumbo voor de rest van de boodschappen. Op een paar dingen na is alles binnen voor deze week. Hoop ik.
Vanmiddag alleen maar gezeten op de bank en een beetje zitten laptoppen.
Voor het avondeten eten we allemaal iets uit de vriezer. Declan is trainen en pas tegen half 8 thuis. Aileen is na haar werk gelijk door naar fysio en pas rond 8 uur thuis. Dus iedereen eet vandaag apart.
Ik at pasta met eatlean kaas en daarbij sla. Ik had vorige week op de cursus een veggie snack gekocht. Ik las ergens dat dat lekker was door de sla. Van de week was ik het vergeten maar vandaag dacht ik er aan. 


Ik heb een half zakje erdoor gedaan en vond het echt een aanrader! Het is iets wat ik wel vaker zal gebruiken.
Ik ben vandaag wel over mijn dagpunten gegaan, ik at vanmiddag een mini kitkat :-)
Maar ik heb nog een paar weekpunten dus het kon.
Nu nog wat fruit en straks thee en een browniereepje en de dag zit er weer op.
Hopelijk slaap ik vannacht beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten