donderdag 15 februari 2018

Gisteren geen blogje, want we waren lekker uit eten. Toen we thuis kwamen had ik daar geen zin meer in.
Gisterochtend ben ik niet naar de cursus geweest. Ik had slecht geslapen dus ik bleef wat langer liggen. Maar uiteraard heb ik mij thuis wel gewogen en ik was toch 7 ons afgevallen! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht na alle uitspattingen van de afgelopen week.
Ik ben er zelfs 2 keer op gaan staan om te kijken of het echt zo was.
Het enige "nadeel" hiervan is dat mijn weekpunten van 42 naar 35 gegaan zijn. Dat wordt dus nog meer opletten.
Mijn ontbijt gisterochtend was 0 punten en de lunch 3. Voor het avondeten had ik natuurlijk veel punten nodig.
Wel bakte ik 's middags nog een bananencake met chocoladesaus.


Behalve geprakte bananen moest je ook een laagje van plakjes banaan maken en daar de chocoladesaus overheen doen. Maar de volgende keer doe ik gewoon alles door elkaar.
Daar at ik 1 plakje van wat mij 1 punt kostte. Met 19 punten over en 35 weekpunten heb ik lekker tapas gegeten en wijn gedronken. Het klopte vast niet, maar ja, ik ga ook niet alleen maar meloen met ham zitten eten ;-)

Vanochtend heb ik ontbeten met 2 plakken bananencake met extra chocoladesaus.
Daarna naar mijn maatje waar ik een mini lion at. 
Thuis een kom groentesoep en 2 crackers met eiersalade. Ik moet punten sparen voor zaterdag, dus veel soep eten maar!
's Middags nog een zakje chips en wat fruit en als avondeten bloemkool-linzensoep met een stukje Turks brood uit de oven met gesmolten eatlean kaas.
Bij de thee 's avonds nog een klein koekje en de 3 punten die ik over heb gaan mee naar morgen. 
Nu snel de laatste 2 afleveringen van Homeland kijken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten