woensdag 5 januari 2022

Frisse lucht

Toen ik vanochtend de deur uitging, op weg naar de fysio, wist ik niet wat me overkwam. Ik rook ineens frisse lucht! Ik realiseerde me dat ik voor het laatst op oudejaarsavond buiten was geweest.... 😏Nou nodigt het ook niet echt uit om naar buiten te gaan natuurlijk. En mijn normale afspraken waardoor ik nagenoeg elke dag buiten kom beginnen volgende week pas weer. Het was vandaag ook de 1e dag dat ik kon testen of het nieuwe ritme wat ik heb bedacht ook werkt. Eerst op tijd ontbijten en dan pas douchen en aankleden en hopen dat ik genoeg rust heb gehad voor ik de deur uit ga. En het was goed gegaan vandaag. Ook het gelijk ontbijten als ik uit bed kom begint te wennen. Vanochtend yoghurt met muesli en banaan.

Bij de fysio mijn pijnklachten van mijn rechterheup/been/bil neergelegd en gelukkig was er een oplossing. Even flink duwen en kneden en nadat het eerst nog meer pijn deed werd het gelijk al minder. Ik kan het vandaag zeker nog voelen en morgen ook nog, maar dan zou het echt wel nagenoeg over moeten zijn. Ik kreeg ook als advies mee om vandaag en morgen even rustig aan te doen. Jammer alleen van die 3 wassen die echt gedaan moesten worden. Ik was echt even vergeten hoeveel was je hebt met 4 personen ipv 2 personen.

Geen tijd voor een tussendoortje want na het ophangen/vouwen/aanzetten moest ik echt even uitrusten. Want om 13.00u moest ik bij de schoenmaker zijn, mijn nieuwe laarzen ophalen. Ze zijn leuk geworden, donkerblauw. Ik heb geen foto, misschien denk ik er morgen aan.

Na de lunch van 2 boterhammen, 1 met komijnekaas en 1 met sandwichspread, lekker zitten haken en Netflix gekeken. Ik ben er nog niet over uit of ik deze serie aanraad. 

Als tussendoortje een bakje snoeptomaatjes en een zakje popcorn van Body & Fit en voor het avondeten een quiche met gekarameliseerde ui. Die was lekker en weinig punten. Nu aten we er met zijn 3en van, maar we zouden hem ook prima met z'n 2en kunnen eten. 

Bij de quiche een salade wat me 2 extra punten opleverde 👍 Ook de tomaatjes van vanmiddag en genoeg drinken leverde in totaal 2 punten op. 2 van die 4 punten heb ik ook gebruikt en 2 punten gaan naar de weekpunten als het goed is.

Na het eten een spelletje Quixx gedaan en nu lekker op de bank met een grote beker thee en 2 speculaasjes. Vanavond ook 1 haakproject afmaken en een proeflapje maken voor de Droomdeken 6.0 die volgende week start. 

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten