woensdag 15 november 2017

Zoals velen van jullie weten ben ik al een hele poos bezig met Weight Watchers om de nodige kilo's kwijt te raken. Kilo's die er een aantal jaar geleden af waren, maar er inmiddels weer bij zitten, met wat extra.
Vorig jaar juni was het genoeg en melde ik me aan bij Weight Watchers. 1 keer per week naar cursus en verder een handige app waar je alles in bij kunt houden wat je (teveel) eet. Ook je gewicht staat erin met een mooi grafiekje en opbeurende teksten als het een week wat minder is gegaan. Nou moet ik zeggen dat die opbeurende teksten mij niet echt raken, omdat ik wel weet waardoor het die week niet goed is gegaan.
Weight Watchers is prima vol te houden doordat je gewoon alles mag eten, alleen moet je slimme keuzes maken. Gezond en verzadigend. Nou dat lukt dus niet altijd. Vandaar dat ik na ruim een jaar nog steeds niet op mijn streefgewicht zit. Zelfs niet in de buurt.

Vanochtend dacht ik, misschien moet ik weer een blog gaan maken. Niet alleen om recepten te delen, maar ook om te vertellen waar ik (dagelijks) tegenaan loop. Niet alleen met afvallen, maar op met mijn beperkingen waardoor het allemaal net iets langzamer gaat. 

Dus, daar is de 1e van ik hoop een hele reeks! Misschien wel elke dag, misschien om de dag of 1 keer per week. Hangt van mijn zin af en of dit überhaupt gelezen wordt. 

6 opmerkingen: