dinsdag 28 november 2017

Kort blogje vandaag

Eigenlijk had ik niet zo'n zin om een blogje te schrijven maar ik doe het toch maar even.
Vanochtend geen taalles maar bij de huisarts geweest voor de pijn in mijn benen. Hij denkt aan een slijmbeursontsteking... Eerst kijken of het weg gaat door elke avond 2 paracetamol te slikken voor het slapen, mocht dat niet zo zijn dan gaat hij er een spuit in zetten. Duimen jullie allemaal mee dat het gewoon zo over gaat? Ik ben doodsbang voor naalden. 
Toen ik thuis kwam maar eens op gaan ruimen. Leuk dat de kinderen weer thuis zijn, maar het betekend ook een hoop meer troep en was. Gelukkig kwam om 1 uur de huishoudelijke hulp voor de zware klussen. Ik ben daar toch wel heel erg blij mee.
Ik ben alvast begonnen met het samenstellen van het kerstmenu en ik ben vanmiddag al een eind gekomen. Tijdens de feestdagen doen we niet aan Weight Watchers trouwens ;-)
Aan het eind van de middag nog even naar school met Aileen voor het oudergesprek naar aanleiding van het eerste rapport. Alles gaat hartstikke goed (dat wist ik natuurlijk al) en nog even zo doorgaan, dan komt dat eindexamen wel goed!
Om half 7 waren we weer thuis en toen moest ik dus nog koken. Ik was al best moe, aangezien ik veel moet lopen in zo'n grote school. Als ik morgen niet zou moeten wegen had ik eten besteld denk ik ;-)
Maar nu werden het bietjes met krieltjes en chipolataworstjes. Tot ik die ging scannen en het veel te veel punten bleek te zijn. Dus kookte ik er een eitje bij. Maar uiteindelijk heb ik toch 1 worstje gegeten (lekker!) en een flinke schep yogonaise bij de krieltjes. Ik ben dus over de punten heen gegaan vandaag maar ik had er gewoon even zin in.
Nu op de bank met een kop thee en hersenloze tv kijken: The Bachelor 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten