woensdag 22 november 2017

Woensdag dus wegen!

Woensdag weegdag, op tijd uit bed dus. Plassen en in Evakostuum op de weegschaal. Is er wat af? Ja hoera! Maar nu nog afwachten of dat op de cursus ook zo is. Geen enkele weegschaal is hetzelfde en daarbij ben ik op cursus aangekleed, heb zware laarzen aan en een volle buik met ontbijt en een halve liter thee. 
Gelukkig was het droog dus op naar de cursus. En ja hoor, ook hier is er wat af. 500 gram op precies te zijn. Een verschil van 400 gram met thuis. Maar dat ben ik onderhand wel gewend. Daarbij hou ik in de app een ander gewicht bij dan op de cursus wordt gedaan. Ik ben iets eerder online begonnen dan met de cursus waardoor er altijd een verschil is. Maar zolang er iets afgaat vind ik het best! 
Na de cursus weer naar de fysio voor de nodige beweging. Het is inmiddels gewoon lekker buiten met het zonnetje.
Daarna naar huis en lunchen. 2 boterhammen met een beetje yogonaise, ham, gekookt ei en komkommer. Een goed vullende lunch kan ik wel zeggen. 
Vandaag staat er verder niets op de planning, dus slinger ik Netflix aan. Gisteravond begonnen aan een serie, "Alias Grace". Gister keek ik 5 afleveringen en vanmiddag de laatste. Fascinerende serie vond ik het. 
En toen? Laat ik mijn breiwerk er weer eens bij pakken. Ik ben bezig met een vest waarbij je moet inbreien en daar heb ik niet veel ervaring mee. En het is inderdaad al fout gegaan dus haal ik het weer uit. Vol goede moed ben ik weer opnieuw begonnen, ondertussen kijkend naar "Midnattssol" op Netflix. 
Ik weet niet of de link werkt, maar dit vest ben ik dus aan het maken, alleen in een ander kleurtje. https://www.ravelry.com/patterns/library/sylvi

Ergens tussendoor eet ik een zakje chips van WW en drink cola. Rond 6 uur heb ik niet echt trek, maar toch ga ik eten. Om half 7 wil ik namelijk My Kitchen Rules kijken. Ik eet (alweer) alleen en uit de vriezer het eten van vorige week donderdag. Dat is nu echt op. Net als de sla en zure room die ik nog over had van maandag.
Ik kocht vandaag op de cursus nieuwe repen en daar was ik wel heel benieuwd naar. Dus bij mijn kop thee vanavond heb ik er 1 geproefd en ze waren erg lekker!


Ik weet nog niet wat ik vanavond ga kijken, maar ik ga in ieder geval verder met breien voordat de winter afgelopen is en het vest nog niet klaar!
Het was een goede dag vandaag qua punten. Hopelijk morgenochtend niet een koekje van veel punten bij mijn maatje ;-)

2 opmerkingen:

  1. Hoe is het met je fotoproject ? ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ligt even stil. In de week dat de kinderen er zijn ga ik daar weer mee verder.

      Verwijderen