zondag 25 maart 2018

Weekend

Ik ben het weekend goed doorgekomen qua punten. Slechts 2 teveel gebruikt....
Vrijdag heb ik lekker uitgeslapen en ontbeten met yoghurt, banaan en caramelsaus.
Tussen de middag ging Declan tosti's maken en daar heb ik er 1,5 van op. Kaas is echt veel punten :-/ Maar ik heb er geen ketchup bijgedaan. 's Middags naar de bingo waar ik een snoepje van iemand kreeg en natuurlijk de bekende bitterbal.
Voor avondeten had ik lasagne, lekker makkelijk en smakelijk vind ik altijd. De kinderen vinden het vaak maar saai. 
's Avonds bij de thee nog een reepje en ik kwam vandaag op 29 punten. Ik had nog niets gebruikt van mijn weekpunten dus dat kon prima.

Zaterdag naar mindfulness, de een na laatste keer. Ik ontbeet met yoghurt, banaan, caramelsaus en schuddebuikjes.
Bij de thee daar een punselie, zo'n klein stroopkoekje.
Thuis een lekkere lunch gemaakt met sla en gerookte kip. Ik vind dat toch zo lekker. Jammer dat het best prijzig is. Voor mij in ieder geval.
's Avonds aten we pannenkoeken. Lekker met spek en kaas :-) Ik heb het wel keurig afgewogen allemaal en kwam op 35 punten. 
Het "voordeel" van pannenkoeken is wel dat je er flink vol van zit. 's Avonds had ik nergens meer trek in. Alleen 2 glaasjes port op. Dagtotaal, 51.

Vandaag de slowcooker vroeg aangezet en vanavond aten we boeuf bourguignon frietjes uit de airfryer en rode kool.
Als ik bij de thee geen reepje had genomen was ik precies uitgekomen. Nou ja, dat ene reepje zorgt vast niet voor een plus op de weegschaal.
Morgen weer een normale dag.
Weten jullie nog dat ik vorige week mijn breiwerk had uitgehaald? Ik ben alweer bijna zover als voor het uithalen, dus dat gaat de goede kant weer op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten