maandag 5 maart 2018

Ging het weekend goed? Zaterdag niet, zondag wel.
Zaterdagochtend ontbeet ik met yoghurt, banaan en caramelsaus. Daarna naar mindfulness. Het was prettig om er weer te zijn, maar wel heel erg vermoeiend dit keer. Bij de thee daar at ik een stukje noga en thuis voor de lunch crackers, eiersalade en soep. 
Martijn had heel lief "gezonde" repen gekocht, maar na het scannen viel het toch wat tegen, 10 punten. Maar ja, het was lief bedoeld :-) En ze waren wel lekker.
Ik heb de hele middag op de bank gehangen en af en toe dommelde ik een beetje in.
Toen ik eindelijk genoeg moed verzameld had om te gaan koken bleek ik een ingrediĆ«nt te missen :-( 
En ik had misschien best iets anders kunnen verzinnen, maar we besloten, hoe fout ook, dan maar eten te bestellen. Ik heb geen idee hoeveel punten dit was, maar ik weet dat het er heel veel waren! De rest van de avond heb ik niets meer op, het vulde genoeg.

Zondag sliep ik uit dus ontbeet ik ook pas laat. Skyr met appel en kaneel. Dit vulde zo goed dat ik pas tegen half 3 ging lunchen. Een lekkere salade gemaakt die maar 2 punten was.
Geen tussendoortje, dat is het voordeel van late lunch. Daarna alvast wat boodschappen gedaan, dat scheelt vandaag dan weer.
Het avondeten was kip lasagne, een lekker gerecht. Ik heb er wel extra kaas op gedaan, ik had genoeg punten gezien ik er pas 2 had gebruikt.
's Avonds bij de thee nog een WW wafel en de dag is weer voorbij. Ik heb nog wat punten over maar die schuif ik maar naar zaterdag ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten