donderdag 15 maart 2018

Vanochtend had ik niet veel tijd om te ontbijten, dus at ik snel 2 droge cracottes en dronk wat water. 
Bij mijn maatje werd de schade ingehaald door een witte kitkat te eten, oef, 11 punten. Nou ja, ik had er gisteren 4 over denk ik dan maar.
Als lunch at ik yoghurt, banaan en karamelsaus. En natuurlijk een flinke beker thee. 
's Middags kwam er niet zoveel uit mijn handen en behalve was opvouwen heb ik verder niets gedaan. Beetje tv kijken en spelletjes op de Ipad spelen.
Later nog een zakje chipjes gegeten en 2 glazen water gedronken.
Het avondeten was iets nieuws, een recept wat ik laatst zag bij Koffietijd. Vegetarische Dahl met naanbrood. Het was lekker, al had ik de "linzenprut' wat smaakvoller gedacht. De gebakken uien met knoflook en chilivlokken daar in tegen was flink pittig en de raita was daar een fijne blusser bij. In het recept hebben ze het over Ghee, maar ik heb roomboter gebruikt. Dat was minder punten dan de margarine van de Lidl. Ik rekende 4 punten voor de Dahl en 5 punten voor het naanbroodje. Voor de geïnteresseerden hieronder de link naar het recept: 

https://www.koffietijd.nl/vegatarisch-dahl

Bij de thee 's avonds nog een 1 punt koekje en de schade van vandaag komt op 25 punten.
Nu Dokter Deen en Bed & Breakfast kijken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten