dinsdag 20 maart 2018

De afgelopen 2 dagen zijn gewoon normaal verlopen. Gisterochtend lekker uitgeslapen en pas laat ontbeten. Na de fysio en de boodschappen geluncht en 's avonds weer lekker pinda-kokos kip gegeten. Dit keer niet met friet maar alleen met sla.
2 tussendoortjes, chips en een reepje en de punten waren keurig op!
Vandaag eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal, keurig alle punten opgemaakt. 
Toch heb ik het gevoel dat er niet veel af zal zijn morgen. Het drinken is er de afgelopen dagen een beetje bij ingeschoten en dat is toch wel erg belangrijk voor het afvalproces.
Aileen is inmiddels gestopt met het Killerbody dieet. 4 weken achter elkaar hetzelfde eten was niet echt leuk. Vanaf morgen gaat ze proberen met mij mee te doen. Zij mag alleen wel meer punten dus ze mag nog wat meer extra's eten. Ik ben benieuwd of ze dit wel vol te houden vindt.
Een kort berichtje vandaag, maar ik heb eigenlijk niets te vertellen.
Morgen horen jullie weer of er wat af is of niet. Tenminste, ik ga mijn best doen om het morgenavond te melden, ik heb een hele volle dag/avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten