zondag 11 maart 2018

Ik even een paar dagen niet zo actief geweest op mijn blog. Ik zat niet zo lekker in mijn vel en dat heeft zijn weerslag op alles. Zo ook op de zin om een blog te schrijven. Daarbij is het met eten ook niet al te best gegaan.
Donderdag is het nog redelijk gegaan. Wel was het avondeten flink aan de punten. Ik heb voor het eerst gehaktballen gemaakt in de airfryer. Gewoon met een eitje, paneermeel en gehaktkruiden. En die waren erg lekker! Ik had voor mezelf wel een kleintje, maar ik had er ook nog frietjes bij gebakken dus dat tikt ook aan.
Vrijdag begon redelijk goed, yoghurt, banaan, muesli en schuddebuikjes. Als lunch cracottes met humus en kipfilet en 's avonds een lekkere courgetti-spaghetti uit het killerbody boek.
En toen was het avond...... Bitterballen, stroopwafels en Monopoly. 
Zaterdagochtend was ik moe en ik had geen zin om ontbijt te maken. Dus snel 2 mueslibollen gegeten en door naar de mindfulness. Het was weer een fijne ochtend en dit keer was ik vol energie toen ik thuis kwam. Dus even wat dingen opgeruimd in huis en was opgeruimd. Daarna een lekkere lunchsalade gegeten (killerbody) en op de bank gehangen, met stroopwafels ;-)
Tegen 5 uur richting buurthuis voor het maandelijkse etentje en de zaterdagavondbingo.
Het was erg gezellig deze keer. We zaten aan tafel bij iemand die ik al kende van de vrijdagmiddagbingo en die is meer van onze leeftijd. We hebben lekker gegeten en flink wat afgelachen. Het voorgerecht was een salade van sla, wat fruit, ham en vinaigrette. Het hoofdgerecht was lasagne en coleslaw en het nagerecht tiramisu. Allemaal zelfgemaakt en het smaakte goed. Al gaat er niets boven mijn eigen lasagne ;-)
De pauze tussen het eten en de bingo was vrij lang en die vulden we op met een spelletje rummikub. Ik hoorde ook dat er op maandagavond een rummikubclubje is, wie weet schuif ik daar ook nog wel een keer aan. Rummikub heb ik altijd leuk gevonden.
Daarna tijd voor de bingo en zowaar 2 keer prijs!
Een setje van kneipp en een karaf met waterglazen en een paastafelkleed met servetten.




Dit alles onder het genot van een paar glaasjes port :-)

Vanochtend werd ik wakker en besefte dat ik in 1 ruk door had geslapen. Een slaappil in combinatie met port doet wonderen ;-)
Ik ontbeet met 2 crackers met ei en een beetje remia frites lijn. 
's Middags heerlijk geluncht en gekletst met 2 mede ww cursisten, dat kreeg ik van hen voor mijn verjaardag. Ik heb niet op de punten gelet (het was toch al niks meer) en lekker maisbrood met garnalenkroketten  en remouladesaus gegeten onder het genot van een paar glaasjes witte wijn.
's Middags niets meer gegeten en 's avonds aten we een vega-salade uit killerbody. 
Ik was wel bang dat de mannen er niet genoeg aan hadden dus maakte ik er een paar drumsticks uit de airfryer bij. Daar at ik er ook 1 van.
Net bij de thee een paar paaseitjes die we gisteren bij de bingo kregen en morgen gaan we er weer tegenaan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten