woensdag 14 maart 2018

Plus

Zoals verwacht een plus op de weegschaal vanochtend. 800 gram erbij, zowel thuis als op cursus. Gisteren en eergisteren ging het redelijk goed, behalve dat ik een zak noten leeg at. Gezonde vetten denken we dan maar ;-)
Vandaag dus weer met goede moed begonnen. Ontbeten met yoghurt, banaan en muesli en daarna naar de cursus. Het ging over bewegen, een onderwerp waar ik niks mee kan helaas en ook de recepten in het weekboekje waren niks dit keer, alleen maar vis!
Soms heb ik echt helemaal geen zin meer om te gaan, maar ja, ik ben er nog niet en als ik nu stop gaat het zeker mis.
Na de cursus door naar de fysio. Het ging redelijk soepel allemaal. Ik moest wel denken aan het bewegen waar we het over hadden op de cursus. Dit is mijn moment van bewegen, 2 keer in de week, voor mij op een intensief niveau maar ik denk dat als ik het in zou voeren in de app voor active points het niets voorstelt. 
Daarna door naar de stad, even wat lekkere dingetjes gehaald voor de lunch. 
IK maakt een salade van sla, tomaat, komkommer, garnalen, mango, paprika, kappertjes, veggie snack en een dressing van yogonaise en mierikswortel. Een lunch van 2 punten en het vulde goed!


Na de lunch gezellig met de was bezig geweest. We hebben een nieuwe droger en wat een genot is dat. Alle was past er in 1 keer in en het duurt geen uren meer voor het droog is.
Ik heb ook nog een poosje op het balkon gezeten met een boek, lekker in het zonnetje. Alleen jammer dat er steeds een wolk voor de zon kwam en het soms flink waaide. Maar die eerste zonnestralen pakt niemand me meer af :-)
Gisteren ben ik gestart met een nieuwe serie op Netflix, "seven seconds", aanrader. Ik heb hem inmiddels afgekeken......
Ik at alleen vanavond dus eten uit de vriezer. Lasagne met kip, 9 punten. Ik wist nog dat ik daar extra kaas op had gedaan dus heb ik maar 3 punten extra gerekend.
Als toetje een warm appeltje met kaneel en bij de thee een koekje. Ik heb vandaag even mijn voorraad koekjes en repen aangevuld met onder andere deze koekjes.


Ik had ze nog niet eerder gezien dus ik denk dat ze nieuw zijn. En koekjes voor 1 punt, dat klonk wel prettig. En het was ook een lekker koekje, al vullen ze minder dan een reep van WW. 
Nou, de 1e dag van de nieuwe week zit er weer op en ik neem 4 punten mee naar mijn weekpunten. Er staan geen bijzondere dingen gepland dit weekend, dus het zou goed moeten gaan ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten