zondag 3 december 2017

Zooitje

Het heeft even geduurd en ik werd zelfs gemist maar hier is weer een blogje. Afgelopen donderdag had ik de hele dag last van mijn buik en darmen. Misschien dat er woensdag iets bij de lunch of het avondeten zat wat verkeerd is gevallen. Hierdoor had ik ook niet veel honger en dus werd de dag een zooitje met eten. Tegen de avond leek het allemaal weer voorbij met de krampen en pijnen, dus dat heb ik wel gewoon gegeten. En dat was echt heel erg lekker! Indische pulled pork uit de slowcooker met pittige sperziebonen erbij. Mocht iemand het recept willen dan hoor ik het graag. Ik heb het recept van iemand uit een Facebookgroep. Zij houdt erg van koken en past allerlei recepten aan naar de WW normen. Daar komen echt de lekkerste dingen voorbij. Dit was in ieder geval voor herhaling vatbaar.
Qua punten en gezond eten was het verder prut.. Ik hou dan ook niks meer bij in de app. Een soort kop in het zand steken idee.
Vrijdag laat ontbeten want mijn ouders komen op bezoek om alvast Aileen haar verjaardag te vieren. Volgende week is Aileen namelijk bij haar vader en daarna is het al bijna kerst. Dat betekend dus taart :-) Ik ben bij de Multivlaai geweest en heb 8 verschillende punten gehaald. Doordat ik laat heb ontbeten kon ik de taart als lunch gebruiken. Bij de taart dronken we wel een glaasje bubbels, nou ja 2. Als avond eten had ik lasagne gemaakt. Ik heb verder niet afgewogen maar gewoon een grote schaal voor 6 personen gemaakt. Ik weet zeker dat ik teveel heb gegeten maar mijn dochter wordt maar 1 keer 17!
Zaterdag werd de voetbal gelukkig afgelast dus ik hoefde niet te zitten bibberen langs de lijn. Ik was wel ontzettend chagrijnig en had buikpijn. Ik slik al jaren de pil door en ben dus nooit ongesteld. Maar nu was het tijd om even een stopweek in te lassen. Ik werd zelfs chagrijnig van mijn eigen gedrag. Niet normaal en ik bied bij deze ook mijn excuses aan aan mijn omgeving ;-) 
Ik merkte dat ik hierdoor ook echt helemaal geen zin had om op te letten op mijn eten. Ik ontbeet met 3 beschuiten met pompoenspread van de Lidl. Bij de Ikea heb ik kipsate met frietjes en pindasaus gegeten en een bordje carpaccio. We hebben ook nog wat gekocht. Nieuwe kussentjes voor de bank en 2 klapstoeltjes voor de kerst. Anders kunnen de kinderen niet zitten. 
's Avonds aten we erwtensoep uit blik, zo lekker altijd. Bij Ikea hadden we ook chocolaatjes gekocht en daar heb ik lekker van gesnoept.
Vandaag dus een nieuwe poging om weer normaal te eten. Het ontbijt is alvast gelukt, nu de rest van de dag nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten