maandag 11 december 2017

Sneeuw, heel veel sneeuw

Vanochtend ging de wekker weer om 7.15u. Declan wakker gemaakt maar die voelde zich niet fit dus weer terug naar bed. Maar ik was al te wakker dus toch maar eruit. Het 1e wat ik doe als ik op sta, al jaren, elke dag, is naar buiten kijken wat voor weer het is. Zeker als er sneeuw voorspeld is! Maar dat liet nog even op zich wachten. Pas na half 10 begon het te sneeuwen. Toen had ik mijn Quaker ontbijtje al op. Dit keer met een banaan er doorheen. Ook niet echt een combi. 
We zaten lekker met een dekentje op de bank toen de fysio iets voor tienen belde. Of ik al om 11 uur kon komen in plaats van 1 uur. Nu viel het nog mee met de sneeuw. Dus hup de douche in en aankleden. Het ging wel steeds harder sneeuwen maar dat maakt mij niet uit. Ik hou van sneeuw en ben er ook niet bang voor. Ik wil er alleen niet in lopen want dan ben ik bang dat ik val. Dus op de scoot in de stromende (?) sneeuw naar de fysio. Grote dikke vlokken en wat was alles mooi wit. De fietspaden zijn allemaal goed schoon dus geen problemen met rijden. Na de fysio lag er wel wat meer maar met de scoot rij ik overal gewoon doorheen zonder problemen. Toen even snel boodschappen gedaan. Wel een voordeel met zulk weer, het is heerlijk rustig in de winkel ;-)
's Middags voelde Declan zich beter en ging naar buiten de sneeuw in. Aileen was werken dus het was lekker rustig. Ik ben weer een beetje verder gekomen met mijn vest.
Als avondeten hadden we kipshoarma met pitabroodjes en zelfgemaakte knoflooksaus.
Als het goed is is straks bij het nieuwe programma kip 0 punten en mag je dat eten tot je verzadigd bent. Dan tel je dus alleen maar het broodje. Ik maak zelf het kruidenmengsel voor de shoarma met een receptje van internet. Ik heb denk ik wel 30 tot 40 potjes kruiden staan dus een mengsel maken is geen probleem.
's Avonds nog een reepje en een kop thee genomen en verder niets. Ik heb me weer netjes aan de punten gehouden vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten