woensdag 6 december 2017

Vandaag was het weer tijd om te wegen en gezien de afgelopen week ging zeker uit van een flinke plus op de weegschaal. Maar thuis viel het alles mee, 400 gram eraf! Na mijn ontbijtje van yoghurt, muesli en banaan op weg naar de cursus. Gelukkig is het vandaag niet zo koud en het is droog. Op de cursus bleek er 100 gram vanaf te zijn. Niet veel, maar het viel zeker niet tegen. Ik heb nu nog 1 paperclip. Die moet ik volgende week toch in kunnen leveren. Het doel wat ik voor mezelf had voor thuis ga ik denk ik niet halen. Dan moet er nog 3,5 kilo af voor de kerst. Dan mocht ik van mezelf een jurkje kopen voor kerst.... De cursus was weer informatief en ik ging gemotiveerd de deur uit. Wel ben ik benieuwd naar het nieuwe programma wat volgende week in gaat. Er komen meer producten waar je geen punten voor hoeft te tellen maar het schijnt dat dingen met koolhydraten weer meer punten gaan kosten. Ik ben heel benieuwd!
Na de cursus was het tijd voor fysio. Het ging erg goed vandaag en daar krijg ik toch wel wat energie van. Op weg naar huis even snel naar de Etos en Albert Heijn en daarna thuis een lekkere lunch gemaakt. 2 boterhammen met yogonaise, sla, ham, ei en komkommer. Hier kan ik heel de middag op teren. Een middag die ik vulde met een bezoekje van de glazenwasser, een lang telefoongesprek met mijn moeder, spelletjes spelen en breien.
Om 5 uur nog een oudergesprek van Declan. De 1e sinds hij op de middelbare school zit. Ze zijn tevreden over hem en hij heeft goede cijfers. 
Toen ik thuis kwam had ik onderhand wel trek dus weer een bakje uit de vriezer in de magnetron. Ik moest even uitzoeken wat het was maar uiteindelijk heb ik redelijk in kun schatten hoeveel punten me dit kostte. Ik zoek nog steeds goede stickers die in de diepvries ook blijven zitten. Als iemand een goede tip heeft hoor ik het graag!
Nu is het tijd voor een kop thee met een lekkere chocolade reep van WW. De chocoladeletters liggen mij wel te roepen vanuit de la, maar ik ga er niet aan toegeven! 
De 1e dag van de nieuwe week moet het gewoon goed gaan :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten