zondag 17 december 2017

Weekend

Afgelopen vrijdag begon ik prima. Als avondeten aten we lasagne met kip en prei. Een andere manier van lasagne, maar erg lekker en zeker een aanrader. Maar 's avonds gaf Declan een klein kerstfeestje en heb ik heerlijk genoten van cheese union chips ;-) Geen probleem, het paste prima binnen mijn punten, ook de mini Magdalena's.
Echt fout ging het pas zaterdag...... Veel chocola, chocola chocola...... Als avondeten heerlijk stoofvlees met friet. We aten maar met zijn 2en dus er is genoeg over voor nog een keer. Vanochtend begon ik weer heel enthousiast met skyr en banaan, maar al snel ging het mis. Het avondeten ging wel goed. Een zelfgemaakte McChicken met frietjes. Een prima burger nu de kip en eieren geen punten meer zijn. Ik heb gewoon kipfilet gemalen in de keukenmachine en dat werkte prima. Gelukkig maar, want plek voor nog een keukenapparaat heb ik echt niet!



Dit was zeker voor herhaling vatbaar, al mag de burger iets dunner de volgende keer.
Nu neem ik nog een kop thee en ik ga niets meer snoepen vanavond!!!
Morgen weer vol goede moed verder met het nieuwe programma. De boodschappenlijst ligt al klaar :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten