maandag 18 december 2017

Ik merk dat ik het best lastig vind om mijn draai te vinden in het nieuwe programma. Ik was zo gewend aan een bepaald eetpatroon dat ik het nu soms niet meer weet. Alle yoghurt die ik altijd at is nu bijna op, dus ga ik over op magere yoghurt morgenochtend. Maar ik moet zo nadenken over de lunch en mijn tussendoortjes dat ik er af en toe geen zin meer in heb.
Ik wil gewoon mijn zakje chips kunnen eten. En elke avond kip wordt ook zo saai.
Vanochtend at ik kwark en yoghurt met muesli en banaan. Ik had uitgeslapen dus heb ik laat ontbeten. Om 1 uur naar de fysio dus pas toen ik terug kwam (na ook nog boodschappen en kerstcadeautjes te hebben gekocht) tijd voor lunch. Maar 3 uur is te laat om brood te gaan eten en het past niet in mijn budget vandaag. Dus kookte ik 2 eieren en wikkelde wat augurken in plakjes kipfilet. Met een grote kop thee erbij moet ik dat redden. Tegen 5 uur eet ik nog een mandarijn. 
Als avondeten hebben we stoofvlees (van zaterdag), rode kool met appel en wat frietjes. 
Ik kom er ineens achter dat in die zakjes rode kool suiker zit..... Daar heb ik echt nooit op gelet. Nu moet ik dus wat anders aan zoeken hiervoor. Maar vanavond heb ik het gewoon gegeten. Ik ben dus zeker weten over mijn punten heen gegaan. 
Ik heb me voorgenomen om de komende 2 weken vooral te proberen op gewicht te blijven en nieuw ritme te creƫren. Vanaf 2 januari heb ik het vast wel onder de knie om er weer vol voor te gaan.
Wees niet teleurgesteld beste lezer, ik blijf wel gewoon blogjes schrijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten