dinsdag 5 december 2017

Het is even rustig geweest en het volgen van het programma is niet echt gelukt. Zondag ging het weer de mist in ondanks mijn goede voornemen. Zondagavond kreeg ik last van buikkramp (alweer) en ik weet niet of ik nou zo slecht op vet reageer tegenwoordig of dat er iets bedorven was aan de pizza die ik had gegeten. Ik heb me maandag echt heel slecht gevoelt en dat trok pas 's nachts weg. Ik heb weinig gegeten die maandag en ook niet veel gedronken. Vandaag voelde ik me in de loop van de dag wat beter. De darmen rommelen nog wel een beetje maar niet hinderlijk meer. 
Vandaag kon ik me dan ook weer goed aan de punten houden en dat ging ook prima totdat mijn liefje speciaal voor Sinterklaasavond langs kwam (en omdat ik gisteren zo zielig was) en hij dit mee nam.......




Zo lief zo lekker maar zooooo slecht hahahaha. Maar omdat het Sinterklaasavond is en het toch de hele week al prut was ga ik er maar gewoon van genieten. Niet alles natuurlijk, maar wel wat chocolade kruidnoten.
De plus op de weegschaal neem ik morgen maar voor lief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten