zondag 6 februari 2022

Zucht

Ik ben nog steeds aan het snotteren en hoesten maar als het goed is kan ik niemand meer besmetten vanaf morgen. Gelukkig, want ik ben het thuis zitten echt zat. Het haalt echt al mijn motivatie voor alles weg. Ik heb nog weinig trek en kan ook niet goed bedenken wat ik wil eten. Het is dus een waardeloze week geweest en dat zal morgen ook te zien zijn op de weegschaal. 

Voor komende week heb ik wel weer een planning gemaakt en ik wil het ook echt graag weer oppakken, het ging zo goed! Maar dat is elke keer het probleem. Ik begin goed, er komt iets tussen en vervolgens kan ik het niet meer oppakken. Nu hoop ik echt dat het anders is.

Ik heb vorig jaar een nieuwe pyama gekocht die gewoon niet lekker zat, maar toen ik hem van de week weer paste zat hij een stukje beter. Nog steeds niet heel comfortabel, maar dat motiveert dan wel weer een beetje.

Als ik in zo'n bleh stemming ben heb ik ook geen zin om over dingen na te denken zoals mijn verjaardag over 2 weken. Ik heb dan geen zin in visite en weet niet wat ik wil. Voorlopig hou ik het op de ouders en schoonouders op de zondag en op de dag zelf uit eten met de kinderen. Volgens mij mogen er ook nog steeds maar 4 mensen tegelijk komen. 

Ik wil graag zon en warmte! Ik ben die regen en kou zo zat. Gisteren even de stad in geweest, het zag er zo lekker uit en ik had kadopapier nodig. Maar het was koud en ik was constant aan het hoesten. Dus ik was heel snel weer thuis.

Zo, ik heb even lekker zitten zuchten en klagen tegen jullie en dat is ook even prettig 😂

Van de week hopelijk een inspirerender blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten