donderdag 26 april 2018

Vandaag een dag uit het boekje. Ik begon met een nul punten ontbijt. Yoghurt, banaan en karamelsaus. Ik ben niet naar mijn maatje geweest, aangezien het slecht weer was. Gelukkig was ik maandag al geweest :-)
Ik heb 's ochtends niet zoveel bijzonders gedaan. Een beetje tv kijken en spelletjes spelen op de Ipad. Als lunch had ik nog een kop soep van gisteravond over en ik heb zelf humus gemaakt uit de ww app. Lekker op een paar cracottes met kipfilet.
Daarna naar de orthopedisch instrumentenmaker voor mijn definitieve handspalk. Hij is een stuk mooier dan die tijdelijke vind ik zelf. Nu hopen dat ik er ook net zo goed mee kan slapen als met die andere. 
's Middags ook nog even naar het wijkhuis om hun voorraad spelletjes te bekijken voor de spelletjesavond die een vriendin en ik op gaan zetten op maandagavond in het wijkhuis. En ze hadden een flink assortiment, dus maandag gaan we van start. Nu nog promoten en dan hopen dat het gaat lopen. In het wijkhuis dronk ik een kopje thee en daar krijg je altijd een koekje bij. Ik zou niet weten hoe daar de punten van moet berekenen. Meestal laat ik het liggen maar nu heb ik het opgegeten en er 2 punten voor gerekend. 
Rond half 5 at ik nog een zakje chips en om half 7 avondeten. Turkse pizza met zelfgemaakt knoflooksaus, komkommer, tomaat en sla. En wat frietjes uit de aifryer erop. Dat waren 12 punten voor het avondeten. En een flinke nasmaak van de knoflooksaus ;-)
Bij de thee nog een reepje en ik heb 3 punten over die meegaan naar de weekpunten.
Eigenlijk zou ik vanavond naar de bioscoop gaan maar de mensen waar ik mee zou gaan zeiden helaas af. Dat scheelt wel weer punten voor de popcorn ;-)
Morgen Koningsdag....dat betekend oranjegebak. Ik ga alvast de punten uitrekenen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten