donderdag 19 april 2018

Druk druk druk

Vandaag had ik een volgeplande dag. allemaal vrijwilligerswerk. Ik was al bijtijds wakker, want Aileen en een vriendin die bleef logeren stonden al bijtijds op. Ze zijn een dagje naar de Efteling geweest met de hele school.
Hierdoor kon ik wel rustig opstarten. Ik heb ontbeten met yoghurt met een warme appel en kaneel. Daarna naar mijn maatje. Eerst nog even snel een mooie plant gekocht, want ze is maandag jarig. Daar at ik, zoals elke week een mini lion bij de thee. Ik zorg dan ook altijd dat mijn ontbijt nul punten is, om die 4 van het tussendoortje een beetje te compenseren ;-)
Als lunch at ik 2 speltboterhammen met een beetje yogonaise en 2 gekookte eieren. En een banaan. 
Daarna naar mijn "werk" op kantoor. Weer even druk geweest met roosendaalvoorelkaar.nl 
Daar heb ik een opkikkertje op. Toen ik thuis kwam tegen 5 uur had ik wel echt al trek dus even een zakje chips gegeten.
Ik at vandaag alleen dus een bakje uit de vriezer. Duiveltjessaté met nasi van bloemkoolrijst. Het was niet echt veel, dus deed ik er wat gebakken uitjes overheen en een stuk komkommer erbij. Maar toch had ik niet echt een vol gevoel. Ik weet ook wel een beetje hoe dat komt, weinig drinken. Als ik veel weg ben op een dag drink ik echt te weinig.
's Avonds naar een bijeenkomst over de wijk in het buurthuis. Het was een informatieve en productieve avond. Wel was ik blij dat ik thuis was en eindelijk mijn laarzen uit kon doen.
Ik had trek en at nog een reepje en een zakje chips. Het paste nog prima in mijn budget. Ik heb er zelfs 4 over! 
Ook de calorieën app heb ik weer ingevuld, zo goed en zo kwaad als dat ging, want met eten wat uit de vriezer komt is het een beetje gokken. Maar ik mag er nog 41 eten vandaag.
Maar ik eet niets meer. Nog even een glas water drinken en dan lekker slapen. Morgen weer een volle maar leuke dag op het programma!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten