woensdag 25 april 2018

Vanochtend ben ik niet naar de cursus geweest. Gisteravond sliep ik pas laat. De film duurde lang en toen ik thuis kwam en naar bed wilde gaan kreeg ik weer een fijne aanval dus werd het uiteindelijk laat voor ik sliep. Ik werd om half 8 even wakker om te plassen en daarna ben ik weer gaan slapen, zo moe was ik nog.
Om half 10 schrok ik wakker. Snel douchen en aankleden. Ik ontbeet met een banaan omdat ik geen tijd had om meer te maken.
Ik merkte duidelijk aan mijn lijf dat ik laat was gaan slapen en laat wakker was, het ging allemaal niet zo soepel bij de fysio.
Na de fysio even naar Albert Heijn voor een paar boodschappen en toen naar huis om te lunchen. Aileen en ik aten een bloemkoolpizza van Dr. Oetker. De bloemkool proefde je niet, maar het was ook niet echt bijzonder verder. En voor de punten hoef ik het ook niet te doen. Een hele pizza is 22 punten. Gelukkig deelden we hem ;-)


Vandaag kwam ook mijn nieuwe (tijdelijke) hulp. Mijn vaste hulp is ernstig ziek dus moest er vervanging komen. En die kwam in de vorm van Bea. Gezellig hoor, iemand die je al kent. Dat was een hoop kletsen en roddelen ;-) En toen ze weg ging was het huis ook nog schoon!
Ik snackte 's middags een zakje ww worstjes en een zakje chips.


Voor het avondeten heb ik soep gemaakt van een soeppakket van AH. Eerst even wat aanbakken in de pan en daarna alles in de soepmaker en 20 minuten later hadden we een heerlijk pompoensoepje voor 0 punten! Ik at er 1 boterham met geraspte 30plus kaas uit de oven bij.
Na het eten nog 2 mandarijntjes en bij de thee een koekje voor 1 punt. 
Ik hou 3 punten over die bij de weekpunten gaan morgen.

Gisteren heb ik trouwens bloed laten prikken ivm de aanvallen elke keer en daar werd niet echt iets bijzonders gevonden. Iets verhoogde leverwaarden, maar dat kan door medicijngebruik komen. Ik heb de huisarts nog even gemaild dat hij ook mee moet nemen in zijn overleg met de mld arts dat ik om de 1 a 2 dagen een aanval heb. Vandaag kreeg ik een mail van het ziekenhuis dat de afspraak vervroegd is, van 13 juni naar 31 mei.... Nou ja, 2 weken eerder maar het duurt nog steeds erg lang. Hopelijk blijft het de komende tijd rustig in mijn lijf.

Ik was trouwens 500 gram afgevallen. Dat viel me alles mee gezien de afgelopen week en de beker popcorn die ik gisteravond nog at. Het was trouwens een goede film, Red Sparrow.

En nu ga ik een spelletje doen met Declan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten