zondag 10 februari 2019

Weekend

Het lijkt wel alsof ik, nu heb ik heb bedacht dat ik in het weekend niet meer zo op de punten let, ook gelijk geen rem meer heb. 
Voor ontbijt maakte ik iets nieuws, een omelet met banaan en pindakaas. Ik had denk ik een bananenpannenkoek qua smaak in gedachten, maar dit was echt niet lekker. Een gebakken ei met pindakaas en banaan. Volgende keer probeer ik het met een bananenpannenkoek.



Na het ontbijt gingen we op lease autojacht. We begonnen bij Renault, waar we een proefritje maakten in de Megane Estate. Mooie auto, maar qua instap voor mij laag. Het is nu nog te doen, maar deze auto is wel voor 5 jaar dus is dat dan verstandig......
Na de proefrit zijn we gaan lunchen bij Delifrance. Ik had een baquette met pulled chicken.



Daarna gingen we door naar BWM. Daar hebben we een proefritje gemaakt in een BMW 2.
Heerlijke auto en prima instap. Nadeel van deze was dat de kofferbak aan de kleine kant is.
Toen door naar Peugeot en een proefrit gemaakt een in een 3008. Ik vond het niet zo'n mooie auto, maar qua instap en kofferbak is hij prima. En in het zwart viel het model ook mee. 
Thuis alles op een rijtje gezet, voors en tegens, ook qua prijs (er moet wel wat overblijven om van te leven) en de keus is gevallen op de Peugeot. Dus als Martijn eind deze maand door zijn proeftijd is, mag de auto besteld worden.

Eenmaal thuis was ik best moe, maar ik heb wel gewoon gekookt. Een superlekker recept van Oh my foodness. Absoluut niet WW proof, maar ja, het is weekend ;-) We hadden er wel een salade bij.



De link naar het recept: https://bit.ly/2thzdo1

Bij Delifrance had ik wat lekkers meegenomen voor bij de thee 's avonds. Macarons :-)



En natuurlijk was dit niet genoeg en nam ik 's avonds nog wat borrelnootjes.

Vanochtend was ik laat wakker. Ik denk dat dat de nawerking is van ineens weer elke dag om 7.30u een wekker. Ik heb niet ontbeten vandaag, want ik ging lunchen met Jacqueline en Tamara die ik van WW ken. We hebben lekker gegeten bij Lodge Visdonk. Ik had maisbrood met garnalenkroketten. En een paar wijntjes erbij. En natuurlijk heel veel gekletst over van alles en nog wat.
Toen ik thuis kwam nog even gezeten en toen de keuken in. We hadden een nieuw gerecht en het was erg lekker. Wel WW proof trouwens, al maakt dat niet zo veel meer uit dit weekend. Het was wel een hoop werk, al die dingen snijden, maar dat kan ook komen omdat ik dat allemaal zittend doe en dat werkt toch minder vlot.



Het recept kunnen jullie hier vinden: https://bit.ly/2N0xgFj

Nu lekker op de bank met een kop thee en een kleine Tony chocolony die Martijn voor me had gekocht vrijdag. Het ging dus echt nergens over dit weekend en ik zal er flink aan moet trekken de komende dagen om te voorkomen dat er vrijdag niet weer wat bij zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten