vrijdag 8 maart 2019

Flow

Ik lijk de flow weer een beetje te hebben en de afgelopen dagen ging het echt heel goed.
Woensdagochtend kon ik uitslapen, de fysio ging niet door omdat ze ziek was. Dat kwam voor mij ook wel goed uit ivm mijn rug. Ik ontbeet met yoghurt, framboos en speltpops.
Ik heb niet veel gedaan vandaag, zitten op de bank vind mijn rug het fijnste. Ik lunchte met een salade. 's Middags bij de thee at ik 2 kletskoppen en voor avondeten aten we een wokschotel met gehakt, bonen en pinda's. Een gerecht wat voor herhaling vatbaar is, alleen dan zonder de tuinbonen.



's Avonds naar de kletsavond in de Wieken en daar at ik keurig 1 koekje bij de thee. Ik had 5 punten over.

Donderdagochtend ontbeten met yoghurt, banaan en speltpops. Daarna naar mijn maatje waar ik een lotus speculooskoekje at bij de thee.
Omdat het carnavalsvakantie is, was ik vrij van mijn werk bij Roosendaal voor Elkaar, en dat kwam goed uit. De woningbouw kwam namelijk langs omdat de bel bij de ingang het niet goed doet. Maar volgens die meneer was er niks aan de hand en moeten de mensen gewoon hard de bel indrukken..... Jaja, makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik lunchte vandaag weer met een salade en deed wat dingetjes in huis. Later kwam er nog iemand van de woningbouw omdat ik lekkage in de slaapkamer heb. De meneer denkt dat het van het balkon van de bovenburen komt en die waren natuurlijk niet thuis. Nu afwachten tot zij contact op gaan nemen met de woningbouw zodat die langs kunnen komen.
's Avonds aten we Greek mac & cheese, erg lekker.


Echt vullend vond ik het niet, en als gevolg daarvan at de trommel met kletskoppen leeg.....
Wel dronk ik thee uit mijn nieuwe theebeker die van mijn lieve Aileen kreeg.


Vanochtend weer op de weegschaal. Hoge verwachtingen had ik niet na die 4 dagen, maar toch was er 1,7 kilo af! Ik ben nu iets meer als 2 maanden bezig en 4,1 kilo afgevallen. Dat komt aardig in de buurt van mijn streven om 2 kilo per maand af te vallen. 
Na het ontbijt van yoghurt, banaan en speltpops richting het ziekenhuis in Breda. Even bloed laten prikken voor de studie waar ik aan mee doe. Morgen een MRI en maandag weer een infuus met medicijn.
Na het bloed prikken snel terug naar huis, geluncht en naar de bingo met Loes en Bart. Helaas geen prijs maar het was wel gezellig. Ik at alleen wel meer dan 1 bitterbal......
Gelukkig heb ik nieuwe weekpunten. Die heb ik 's avonds gelijk opgemaakt aan een Turkse pizza met alles erop en eraan. Tja, het is weer weekend he, het blijft een struikelblok.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten