donderdag 9 augustus 2018

Waar is de zon nou gebleven?!

Het gevreesde  moment kwam toch wat eerder dan gedacht.... Vanochtend was het geen weer meer voor een jurkje, dus moest ik een broek aan. Sjips, ik kreeg hem amper dicht en het zit superstrak. Dat is wel motiverend moet ik zeggen. Vanochtend bij mijn maatje heb ik niks bij de thee genomen. Dat scheelde alvast weer 4 punten.
Gisteren is het allemaal weer goed gegaan. Ik ontbeet met een bananenpannenkoek met havermout, skyr en aardbeien. Een lekker vullend ontbijt. Voor de lunch heb ik een salade gemaakt met gerookte kip. En als avondeten lasagne, lekker makkelijk uit de vriezer.
's Avonds had ik nog 9 punten over dus heb ik mezelf verwend met 2 dubbele koekjes met chocola ertussen. Op waren de 9 punten :-)
Vanochtend ontbeten met yoghurt en aardbeien en een grote kop thee. Daarna naar mijn maatje waar ik dus heel sterk was en niks bij de thee nam! Die broek drukte genoeg in mijn buik ;-)
Daarna snel naar huis, 4 cracottes met ei en yogonaise gegeten en door naar RoosendaalvoorElkaar. Na 3 weken wel weer leuk om naartoe te gaan. Even bijkletsen en daarna weer aan de slag. We hebben weer een winactie op Facebook gezet dus neem allemaal even een kijkje bij RoosendaalvoorElkaar.
Toen ik thuis kwam een zakje chips gegeten en wat gedronken. Even nieuws kijken en eten koken. 
We aten https://www.facebook.com/GinasSkinnytaste/videos/1937067249648584/ 
Echt een aanrader!



Na het eten had ik nog 10 punten over en at ik lekker wat salted caramel ijs van Oppo en nu heb ik nog 5 punten over. Ik denk dat ik zo nog een koekje neem. 1 van 1 punt of 1 van 5 punten..... 
Morgenochtend wegen! Ik heb mijn weegdag tenslotte verplaatst naar vrijdag. Ik ben natuurlijk maandag pas gestart dus ik verwacht er niet teveel van eigenlijk.
Jullie horen het morgen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten