dinsdag 7 augustus 2018

Dag 2 van poging 365

Vandaag was weer een bloedhete dag, maar dat zal jullie ook niet ontgaan zijn.
Ik was vroeg wakker, 6 uur, en kon niet meer verder slapen. Dan mijn boek maar uitlezen. Maar ik viel uiteindelijk toch nog in slaap. Hebben jullie dat ook, dat je in de hele korte slaapjes de meest bizarre dromen hebt? Nou ik wel. En vaak ook over mensen die ik al eeuwen niet meer gezien heb.
Maar goed, nadat ik uiteindelijk toch wakker was eruit en douchen. Al had dat vandaag weinig nut. 
Het ontbijt was vanochtend de andere helft van de beker yoghurt, muesli en aardbeien. En thee, dat kon nog prima vanochtend.
Ik heb vandaag nog minder gedaan dan gisteren. de vaatwasser uitgeruimd en een was opgevouwen. Te warm om verder ook maar iets te doen. Dus op de bank met Netflix (The Bridge 3) en een haakwerkje. 
Als lunch at ik brood met eieren, yogonaise en komkommer. En nog een kop thee, de laatste van vandaag.
 's Middags nog wat aardbeien en voor het avondeten iets heel makkelijks. Het stond in 20 minuten op tafel. Kipfilet, knoflook, champignons, courgetti, zuivelspread en kruiden. Erg lekker.


Na het eten snel de keuken opgeruimd en met een raketje op de bank. Nog 4 punten over vandaag. Ook dag 2 is weer volgens het boekje gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten