dinsdag 26 juni 2018

De afgelopen 2 dagen zijn weer goed verlopen. Gisteren heb ik ontbeten met beschuitjes met aardbeien. Jammie jammie is dat toch altijd. Om 1 uur fysio dus daarna pas lunchen. Een salade met gerookte kip, altijd erg lekker. Een rustig dagje gehad verder met wat haken, diamond painting en lezen. Voor het avondeten hadden we loempiataart. Ik heb altijd een gevecht met filodeeg, maar dit keer ging het wonderbaarlijk goed. Alleen lukt het me maar niet om het minder vochtig te krijgen. Ik heb nog 1 verpakking filodeeg liggen maar ik weet niet of ik die taart nog een keer ga maken.
's Avonds naar de spelletjesavond in het wijkhuis. Helaas komt dat nog steeds niet echt van de grond. Naast het rummikub clubje waren we met z'n 3en. Nou ja, ik heb wel een nieuw spel geleerd, Munchkin. Ik had er nog nooit van gehoord en vond het nog best ingewikkeld. Maar als ik het nog een paar keer heb gedaan snap ik het vast helemaal.


Doordat we maar met z'n 3en waren werd het ook niet laat en was ik al even na half 10 weer thuis. Geen bitterballen of koekjes gegeten, alleen 2 drankjes gedronken. Ik had 3 punten over.
Vandaag was ik vroeg wakker. Aileen moest om 7 uur werken dus was ze er vroeg uit en helaas word ik dan ook wakker. Ik heb daarna nog wel wat gedommeld, maar ik blijf dan toch wat moe de hele dag. Ik heb dan ook niet heel veel gedaan vandaag. Op dinsdag heb ik geen afspraken dus kan het ook. Ik heb ontbeten met een bananenpannenkoek met havermout, wat yoghurt en warme appel. 
Als lunch een salade met mosselen en tussendoor eigenlijk niks. 
Declan heeft een vriendje te logeren en die heeft, na Declan, het praten uitgevonden volgens mij....... Ach, het is wel gezellig maar ik ben blij dat ze nu even op zijn kamer zitten ;-)
Voor avondeten aten we romige pasta met bloemkool. Een recept wat ik gevonden heb op Lekker en simpel. Ik heb de slagroom vervangen door kookroom light en het was hartstikke lekker en voor herhaling vatbaar. En ook nog vegetarisch. Volgens mij heb ik deze week 3 keer iets zonder vlees op het menu. Niet eens bewust eigenlijk.

https://www.lekkerensimpel.com/romige-pasta-met-bloemkool/

Na het eten nog wat verse ananas gegeten en bij de thee een koekje. Ik heb nog 3 punten over maar ik vind het wel best voor vandaag.
Ik hoop morgenochtend resultaat te zien op de weegschaal........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten