maandag 23 mei 2022

Keel

Vrijdagochtend gewogen en ik moest even terugzoeken hoeveel het was sinds het laatste blog. Die was van 4 april geloof ik. Ik kon het gewicht niet zo snel terug vinden maar ik gok dat het zo'n 1,5 tot 2 kilo in de plus is. Niet heel verwonderlijk na de afgelopen tijd. Dus flink aan de bak maar weer.

Afgelopen vrijdag een normale dag met de hulp 's ochtends en 's middags weet ik niet meer wat ik deed  😂 's Avonds aten we spaghetti met asperges, eigeel en pecorino. Dat was erg smakelijk. Een recept wat Martijn had gevonden op Instagram. Daarna naar het wijkhuis voor de maandelijkse bestuursvergadering.  Na afloop dronken we nog een drankje en werd het stiekem toch wat later dan gepland. 

Zaterdagochtend rustig opstarten en wachten op de aardbeienman. Elke zaterdag verse aardbeien aan de deur, heerlijk. Daarna naar het tuincentrum, tijd voor plantjes op het balkon. En we hebben lekker veel gehaald. Daarna thuis alles in bakken en potten gedaan. Het ziet er prachtig groen uit. Nu wachten tot er dingen gaan bloeien.






 's Avonds aten we bruine bonen met spekjes en ui. En natuurlijk een flinke schep piccalilly. Daarna naar het wijkhuis, tijd voor een pub quiz waarvan de opbrengst naar KWF gaat. Dat was een gezellige avond en we hebben niet gewonnen 😁Ik dronk 2 portjes en at 2 snackjes. Heel bewust.

Zondag stond er een bbq op de planning. 's Middags al, dus alleen ontbeten thuis. Donkere volkoren beschuiten van Bolletje met aardbeien erop. Jammie jammie. De bbq was zeer geslaagd en gezellig. Ik heb mezelf niet volgepropt met eten maar rustig aan gedaan. Alleen de wijn ging wat sneller 😂 Rond 9 uur waren we thuis en toen nog even op de bank gezeten en Million dollar island gekeken. Toen merkte ik wel dat ik toch best moe was. Best een druk weekend gehad en dat hakt er dan wel in uiteindelijk.

Vanochtend was ik niet vooruit te branden. Zo moe nog. Maar wel gewoon naar de fysio geweest. Gelukkig is zij 34 weken zwanger, dus een goed excuus om rustig aan te doen. Uiteindelijk heb ik 1 oefening gedaan en de rest van het half uur lekker gekletst. Toen naar huis, thee drinken, fruit eten en even niks doen. Uiteindelijk heb ik genoeg moed verzameld om aan het boek met onze trouwfoto's te beginnen. Dat kostte me hele middag, maar het is af! Uiterlijk volgende week dinsdag wordt het bezorgd. We laten ook 2 foto's op canvas afdrukken. Ben daar erg benieuwd naar. Het avondeten was Dahl met sperziebonen en een gekookt ei. Was een lekker gerecht. Toch vergreep ik me net aan gangmakers die nog in de la lagen 🙈 Nu snel maar een berg thee drinken. Is ook goed voor mijn keel die al sinds donderdag pijn doet.

Al met al was het een goed weekend en ben ik wel bewust aan het eten en drinken geweest. 

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten