maandag 16 mei 2022

Oppakken

Het is weer een poosje geleden, 4 april om precies te zijn. Weken dat ik aan het stoeien was met vezels, punten en verleidingen. Uiteindelijk ben ik niet veel aangekomen in die weken (tot afgelopen mini vakantie) maar bleef ik een beetje schommelen. 

Wat had ik een spijt dat ik niet doorgezet had toen ik 10 mei in een jurk naar het stadhuis ging. Had ik nou maar.... Als ik mezelf op de foto's zie wil ik ze het liefst allemaal verwijderen. Maar dat is dan weer sneu voor mijn wederhelft. 

Afgelopen donderdagochtend deed ik de kast open en zag daar leuke zomerkleren hangen die nu goed van pas zouden komen met dit weer. Maar ja, ook hier zaten de kilo's in de weg. Ook zag ik een berg jurkjes liggen waarvan ik niet eens weet wat ik wel en niet pas. Wel deed ik mezelf een belofte: geen nieuwe kleren meer kopen! Dat ging bijna helemaal goed. Ik kocht 1 luchtige broek, die hopelijk snel te groot is 

Het lange weekend in Leiwen, Duitsland was heerlijk. Schitterend weer, leuke stadjes, leuke terrasjes, lekkere drankjes en eten. We hebben er van genoten, onze mini honeymoon. 

Maar nu gaan we de draad weer oppakken. Ik heb een halve planning gemaakt voor komende week, de rest doe ik morgen. Doel: minstens 1 nieuwe broek passen als we 22 juli naar Spanje gaan. En het gaat moeilijk worden. Ze staan alweer in de agenda, bbq's, verjaardagen, lunches, foodtruck festival. Eigenlijk zou ik nergens naartoe moeten gaan en veilig thuis blijven, weg van alle verleidingen. Maar ja, ik vind het wel allemaal gezellig! Dan maar proberen verstandige keuzes te maken op zo'n moment.

Voor vandaag een korte blog, binnenkort een langere met hopelijk positieve berichten.








2 opmerkingen:

  1. Tamara Hendriks16 mei 2022 om 20:33

    Lieve Marjolein
    Je bent goed bezig en dat mag ook gezegd worden, het gaat misschien niet zo snel als jezelf zou willen, maar we zien wel degelijk al verschil en niets doen zou alleen maar achteruit gang zijn im ben trots op je 💪

    BeantwoordenVerwijderen