zondag 1 september 2019

Weekend

Het weekend is weer voorbij. En het was een prima weekend.
Eerst vrijdagochtend op de weegschaal, 700 gram eraf! Dat is toch een mooi begin. 
Als ontbijt at ik yoghurt met granola, zonder fruit. Daar had ik even geen zin in.
Tussen de middag aten we een lekker broodje van La Place bij de Jumbo Foodmarkt in Breda, waar we ook boodschappen hebben gedaan voor de verjaardag van Declan.

Tegen 4 uur gingen we naar de stad en hebben we lekker op het terras gezeten en dronk ik 2 wijntjes. Daarna naar Tom's diner waar ik vooraf nacho's met kaas en sausjes at en als hoofdgerecht een Tex Mex burger.


De jongens (Declan had een vriend mee) hadden een bigboy burger, maar die kregen ze niet op! Er werd dus geen dessert meer gegeten hier. Wel haalden we nog een ijsje bij Maddey's, gewoon 1 bolletje.
Mijn dag- en weekpunten zijn dus in 1 keer op.
Maar zaterdag kwam er nog visite dus weer een dagje wat veel punten kost. Ik ontbeet wel met yoghurt en granola.
's Middags een puntje appelkruimelvlaai en verder chipjes, nootjes, tapas, wijntjes en 's avonds nog mini pizza'tjes.
Vanochtend ontbeet ik met cracottes met het laatste beetje Heksenkaas. Verspreid over de dag at ik de laatste borrelnootjes op, 2 beschuiten met Nutella en een wilde perzik en een stuk fruit waar ik de naam niet meer van weet. Het zou zoeter smaken dan een perzik. Nou, misschien was hij nog niet helemaal rijp, want dat vond ik dus niet.
Voor het avondeten hadden we kip fajita pasta https://www.skinnytaste.com/one-pot-chicken-fajita-pasta/ Dat was lekker en voor herhaling vatbaar.


Na het eten bij de thee nog wat stukjes kletskop en het is weer mooi geweest voor vandaag.
Morgen de draad weer oppakken en hopen dat er vrijdag weer een mooi resultaat op de weegschaal is ondanks dit weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten